Everything About You - Kapitel 38 Together...?

Katies perspektiv
Vi kom in i hissen och jag blev bara mer nervös nu men jag försökte intala mig själv att skulle gå bra. Tillslut kom vi upp till deras våning och vi gick till rum 347 som Louis, Amanda och Harry hade som vi skulle vara i. Vi knackade löst på och snabbt öppnade Amanda och vi gick in och kramade om alla. Vi allahade klätt upp oss men det var ju inte så konstigt.
- Should we go in to him? frågde Harry.
- Ehm, no, Katie should go in first. sa Jane och puttade löst in mig i hans rum och stängde löst dörren efter mig. Jag kollade på Louis som låg och sov så sött och tänkte Now or Never.
Harrys perspektiv
Varför sa Jane att Katie skulle in först och själv? Nu fattade jag ingeting. 
- Why should Katie go in all alone? frågade Niall som om han hade läst mina tankar, ja varför.
- Because she is going to talk to Louis. sa Amanda och både Jane och hon log stort, vilket smittades av sig på mig, Niall och Nat.
 
Katies perspektiv
Jag gick fram till honom och satte mig löst på sängen, som tur var så vaknade han inte. Jag kom på att jag hade med mig halsbandet och tog upp det ur väskan, jag tittade på det och bestämde att jag skulle sätta på mig det och det gjorde jag. Jag ville inte väcka honom för han var så himla söt men jag skulle ju prata med honom och då var jag ju tvungen att väcka honom eftersom han aldrig ville vakna.
- Louis. sa jag lite tyst men han vaknade inte.
- Louis. sa jag igen och denna gång högre men då vaknade han inte heller så denna gång gick jag till hans fötter och började dra mina fingrar längs hans fotdynna och då satte han sig spik rakt upp och kollade förvånat på mig och jag började skratta tyst för att han såg rätt rolig ut och att han hade en bar överkropp.
- What are you doing here, Katie? frågade han när han troligen insåg att det var jag. Jag öppnade munnen för att säga något men jag fick inte fram några ord men tillslut sa jag:
- Eh.. I.. I was going to tell you something. Jag tittade ner på golvet medans jag sakta gick och satte mig på sängen, bredvid Louis.
- Okay, so what do you want to tell me? frågade Louis. Jag vände upp mitt huvud och kollade in i hans perfekta ögon. Precis när jag skulle börja prata så frågade Louis glatt:
- Wait! Is that the necklace I gave you? jag sa inget utan bara nickade. Han log stort mot mig vilket gjorde att jag log tillbaka men rätt nervöst.
- But what I was going to say was... I'm sorry that I have confused you with my feelings and I'm sorry I just went from London this summer. I'm sorry for everything I have caused you and I lo.. jag bara babblade på tills jag kände ett par läppar pressade på mina, först blev jag förvånad men sen kysste jag tillbaka och placerade mina händer på hans kinder och nacke. 
Tumblr_mj7znauwt51s3gdpgo1_500_large
Jag kände Louis sakta dra bort sina läppar från mina och egentligen ville jag protestera men jag gjorde inget. Jag öppnade sakta ögonen och såg att Louis redan kollade på mig och log större än vad jag någonsin hade trott han kunde.
- Happy Birthday Boo Bear and Merry Christmas. sa jag och fortsatte kolla in i hans perfekta ögon.
- I don't have any gift for you but.. fortsatte jag men blev avbruten av Louis.
- You Are My Gift. Thank you and Merry Christmas on you too.
- I love you Louis and have always done.
- I love you Katie. Jag kramde om honom hårt och det han gjorde med, jag kände att jag hörde hemma hos honom och även om ingen annan tyckte det, så gjorde jag det verkligen. Jag hade saknat honom så otroligt mycket och jag fattade inte att jag hade klarat mig utan honom hela sommaren. Efter ett tag släppte vi varandra och jag sa:
- I should pick the other here. Jag reste mig och gav honom en snabb puss på munnen och bakade några steg, sen när jag skulle vända mig om mot dörren tog han tag i min hand och drog ner mig i sängen så att vi hamnade i sängen liggandes och jag över honom.
Tumblr_mj8z6bf24u1s7r7sno1_500_large
Där låg vi och myste tills helt plötsligt när kände jag att Louis började kittla mig så att jag först började skrika och sedan skratta så att jag inte fick någon luft.
 
Amandas perspektiv
Vi stod fortfarande och väntade på att Katie och Louis skulle bli klara. Helt plötsligt hör man ett snabbt skrick och sen skratt och jag visste direkt att det var Katie som lät. Jag skrattade för mig själv och alla tittade på mig konstigt.
- What? frågade jag efter jag hade skrattat klart.
- Why did you laugh? frågade Harry och flättade ihop våra händer.
- Didn't you hear Katie scream and laugh? frågade jag som svar.
- Yes and? frågade Harry. Jag skulle precis svara med då öppnas dörren till Louis rum och jag tror att vi alla blev lite spända faktiskt. Ut kommer Louis först och därefter Kaite som håller i Louis hand. Jag tror vi alla tittade på dem med rätt intensiva ögon och väntade på svar.
- Guys this is.. my girlfriend Kaite. sa Louis och pussade Katie på kinden och jag såg hur hon började rodna. Jag och Jane sprang fram till Katie och hoppade på henne, medans alla andra gick fram till dem och vi sa god jul, grattis till både dem och till Louis som fyllde 21 idag.
 
Vi satt i soffan och pratade, skrattade om allt möjligt. Vi hade precis gett Louis alla hans presenter som vi kunde ge. Han hade fått några tröjor, en parfym, godis och lite annat.
-
Dagen rullade på snabbare än vad vi hade trott vi hade varit på Stockholms gator för att kolla och känna all julstämning som fanns och sen gick vi in på Espresso House och fikade och senare gick vi tillbaka till hotellrummet.
Vi hade satt på julmusik och tog fram den lilla grannen vi hade köpt för det är ju ingen jul utan julgran och började pynta den allihopa vilket såg någ ganska roligt ut att vi 7 pyntade en liten julgran som var kanske till låren på oss. Det tog kanske 10 min tills vi var klara och då hade det varit Niall som hade 'inspekterat' den och rättat till 'små fel'. Vi blev väldigt nöjda med den och sen började alla ta fram julklappar och la dom under julgranen. Det blev en hel del och julklapps högen var nästan högre än julgranen så det såg lite roligt ut.
 
Katies perspektiv
Vi hade fixat julgranen och klapparna låg under den och på sidan eftersom det blev väldigt mycket klappar nästan så att högen var större än själva julgranen. Jag och Louis låg i soffan och myst medans de andra diskuterade vad vi skulle äta för mat. Jag brydde mig inte speciellt mycket, jag var inte en sådan som var tvungen att ha traditioner. Louis satt i soffan med mitt huvud i hans famn, vi tittade in i varandras ögon medan Louis pillade med mit hår och just precis nu var allt perfekt. Jag och Louis hade blivit tillsammans igen, Nat var här, Amandaoch Harry var fortfarade ihop och det var också Jane och Niall. Ja som sagt allt var så perfekt som det kunde vara.
- What are you thinking about? frågade Louis.
- How perfect everything is right now. svarade jag med ett leénde på läpparna. Jag sträckte på mig och satte mig i Louis famn istället. Han log mot mig och jag kunde inte låta bli att inte le tillbaka. Jag lutade mig mot honom tills jag kände Louis varma och mjuka läppar mot mina och den var en fantastisk kyss. När vi avslutade kyssen och vi log mot varandra. Efter en stunds tystnad så viskade Louis i mitt öra:
- Come. Vi ställde oss upp och Louis tog min hand och gick till julgranen och tog upp ett litet vitt paket med ett silvrigt band runt som var knutet i en roset på toppen.
Han ledde mig ut till balkongen och han släppte min hand och la ifrån sig paketet på ett bord som fanns där. Jag lutade mig på räcket och kände att en vind pust och jag rös till och strax efter kände jag två starka armar om mig och jag vände huvudet bak och där stod Louis och log mot mig, jag log tillbaka innan jag vände huvudet fram igen och kollade ut över staden och Louis lutade sin haka på min axek. Det var mörkt ute, lampor och ljus var de mesta man såg. Som sagt allt var perfekt kunde det ens bli bättre. Louis armar släppte mig men jag brydde mig inte så mycket tills jag hörde någon hosta för att få uppmärksamhet, så jag vände mig om och där stod Louis och log mot mig. Han gick ner på knä och jag tappade andan.
Äntligen! Ledsen att ni har fått vänta men jag har påsklov och jag har försökt att njuta av det så gott det går och vara med min släkt. Men här har ni kapitlet i alla fall :) Hoppas ni gillar det :)
Kramisar Olivia <3
17 kommentarer
one direction novell

men åååååh äntligen kom det och sjuuukt braa!! åååh, meeera! sååå fin Louis är alltså :'(

Svar: Tack!! Ja visst är han önskar att det var jag :')
Olivia

Josefine

Yey, ett kapitel! Blev fett chockad i slutet, didn't see that coming :D nu kan jag inte vänta till nästa ;)

Svar: Haha!! Det kommer snart får jag hoppas :)
Olivia

Berättelser om One Direction

Sv: Tack så mycket!!:D Vad roligt att du längtar till nästa!:D

one direction novell

åh tack för din åsikt!

- del 33 är ute nuuuu! :D <3

one direction novell

hihi jaa sista är uppe nuu! vad tror du om min kommande novell? :D

Berättelser om One Direction

Åh, lou är sååå fin, jag önskar att jag, meeer!!<3
Sv: Tack så mycket!!

one direction novell

haha åh jaa! men nu är nästa novell uppe iallafall! vad tycker duuu? :D

Berättelser om One Direction

Sv: Han är gillar tryp den drä tjej men vet inget om henne!;) Haha<3

one direction novell

haha alltså ja, det har jag väl. Jag går inte på någon sport eller så. Men jag tar skolan på väldigt stort allvar så jag försöker sköta den så gått det går. Jag är oftast astrött efter skolan och då är det bara skönt att skriva av sig i sin novell, de är rätt skönt samtidigt som det kan kännas som en press för sig själv ibland, om du förstår`? :)

del 2 uppe ;)

one direction novell

haha ja men precis ;) är detta sista delen eller kommer de fler? ;)

jaaaa, ny del nuuu ! <3

Svar: Det kommer att komma minst 2 kapitel till :)
Olivia

Berättelser om One Direction

Sv: Tack så jättemycket!!<3

one direction novell

absoluut, finns ute nu ;)

Berättelser om One Direction

Sv: Tack såå mycket!!:)<3

one direction novell

hihi jaa nästa är ute nuu;) hur gammal är duu? :D

one direction novell

undra bara eftersom du skriver grymt bra! blir det en till del? :O för de e grymt bra! haha ;)

one direction novell

hehe aa okej! :) ja, det tar ju väldigt mycket tid att skriva ju :)

Wilma

Super!!

Svar: Tack!! Det kommer troligen mer ikväll ;D
Olivia