Everything About You - Kapitel 36 Gone

Tidigare
Janes perspektiv
Han böjde sig ner mot mig och kysste mig på munnen och jag släppte in honom vilket ledde till att vi blev mer sugna. Niall tog av sig sina byxor och sedan kysste mig och tittade sedan in i mina ögon som frågade om det var okej och jag nickade. Han tog av mig handuken och tittade på mig och sedan ner på mina bröst och började massera dem sakta tills han kysste mig och sedan tog han av sina kalsonger och sträckte sig efter en kondom och satte på sig den. Han tittade en gång till på mig och jag nickade och han böjde sig ner och jag kände att han kom in i mig och vi båda stönade.
Den 22 december
Nialls perspektiv
Jag hade varit vaken en stund och bara tänkt på gårdagen. Hur rolig och mysig den hade varit. Jag fattar fortfarade inte att Jane är min flickvän. Hon är den vackraste och den roligaste tjej jag någonsin träffat + jag har det förhållande jag alltid velat ha.
Jag blev avbryten i mina tankar av att Jane hade satt sig upp, sträckte lite på sig och la sig igen.
- Goodmorning beautiful. sa jag och pussade henne på pannan och hon log.
- Goodmorning handsome. sa hon och log om ens möjligt ännu strörre. Jag la min arm om henne och drog henne närmre mig, hon lutade mot min bröstkorg och jag började pilla med hennes hår. Där låg vi och myste och pratade om allt möjligt mellan himel och jord.
- How much is it? frågade hon och gäspade.
- 10 o'clock. We're going to meet Harry, Louis and Amanda at the resturant around 12, so we have time.
Tydligen måste vi ha somnat om för vi vaknade snabbt av att min iphone ringde. Jag tog upp den och såg att det var Harry och svarade trött.
 
Harrys perspektiv
Jag, Amanda och Louis stod utanför resturangen nere i lobbyn och väntade på Niall och Jane.
- Where are they? frågade Amanda.
- I don't know. I'll call Niall and check. sa jag och gick en bit ifrån och slog Nialls nummer
*
                                                                                         *
                                                                                         *
Efter 3 signaler svarar han med en ganska nyvaken röst:
- Yeah?
- Niall where are you? We have been waiting here at the restaurant for 30 minutes now.
- What? What time is it? 
- Half past 12.
- Sorry mate. We're coming. Bye. Han la på innan jag han svara. Jag gick tillbaka till Amanda och Louis.
- And what did he said? frågade Louis.
- That they are coming. och som Niall hade sagt kom han och Jane hand i hand mot oss efter några minuter.
- We're so sorry. We must have gone back to sleep. förklarde Niall.
- It's okay man. Let's eat I'm starving. sa jag och vi gick in i resturangen.
- It looks very full. sa Louis.
- Amanda and I can look for a table while you take food first. sa Jane och tittade på Amanda som nickade.
- Are you sure? frågade Niall och kollade menat på dem.
- Of course. sa Amanda och släppte min hand för att leta efter ett bord.
 
Janes perspektiv
Amanda och jag hittade ett bord efter ett tag, lite i utkanten i resturangen men vi brydde oss inte. Vi satte oss och väntade på killarna.
- Jane. I can see that you hiding something. sa Amanda och kollade lurt på mig.
- No I don't! sa jag snabbt.
- Yes you do! skrattade hon fram eftersom jag såg antagligen lite rolig ut, bland annat för att jag inte kan ljuga.
- Okay. sa jag och blev genast röd i ansiktet.
- Wait! What! OMG! You did it!
- Schhh! hysade jag henne.
- Yes we did it. sa jag.
- How was it? frågade hon lite tystare.
- Romantic. var det ända jag fick fram. Som tur var så hann hon inte svara eftersom killarna kom tillbaka, så jag och Amanda gick för att ta frukost vid den stora buffén, vilket gick snabbt eftersom att vi inte äter lika mycket som killarna. Vi kom tillbaka och killarna satt i någon slags konversation som de alla ville vinna.
- What are you talking about? frågade Amanda och satte sig brevid Harry.
- About what we should do today. I think we should chill out on the town, while Niall and Louis think we should go to the cinema. What do you want? svarade Harry och tog sedan en tuga av sin macka.
- Why not do both? frågade Amanda.
- I think we should call Katie and Nat and go to the cinema and then chilling out on the town. sa jag och log mot dem eftersom att då fick alla som de ville. De tittade på varandra och sedan så sa Niall:
- Okay let's do that.
 
Katies perspektiv
Jag stod i köket med en te kopp i handen, en filt runt mig och tittade ut genom fönstret och tänkte på allt möjligt, fast mest var det ju om Louis. Jag kommer aldrig att glömma det som hände mellan oss, men.. Jag avbröts ur mina tankar genom att höra radion spela 'Little Things'. Jag suckade, precis vad jag ville höra just nu. Så jag gick fram till radion och stängde av den och genast hörde jag protester från Nat.
- Varför gjorde du så? frågde hon, jag svarade inte utan gav henne en blick som sa du-vet-varför och hon fattade direkt och sa:
- Förlåt.
- Det är okej. sa jag och satte på radion igen så hon kunde höra resten av låten men den var så gott som slut. Jag gick upp på mitt rum och hörde att min iphone vibrerade i sängen. Jag gick fram och tog upp den och precis när jag skulle trycka på svara så la personen på. Jag suckade och la mig i sängen med mobilen i handen och blundade men det tog inte lång tid innan jag kände att jag fick ett sms. Jag låste upp mobilen och såg att det var från Niall. Jag blev faktiskt lite förvånad för han brukade aldrig skicka sms till mig.
 
From: Niall
Hi Katie! It was me who was calling you :)
 We was wondering if you and Nat want to go and see a movie
and then be in the city a while? Nialler :)
 
Jag tog min iphone och sprang ner till köket och frågade Nat:
- Nat, Niall och de andra undrar om vi vill se på bio med dem och sen vara på stan?
- Jag tänkte vara med Sandra idag innan hon åker till Thailand imorgon. Så jag kan inte. sa hon och gjorde en ledsen min.
- Det är lungt. sa jag och gick upp till mitt rum och började skriva på ett sms tillbaka.
 
To: Niall
Hi Niall! Nat is going to be with her best friend today,
so she can't but I can :) Is it okay if I come to you
in 1 hour? Katie :)
Jag fick snabbt ett svar tilllbaka:
From Niall
Of course! See you soon then :) Nialler
 
Jag la ifrån mig mobilen och började leta efter kläder eftersom jag fortfarande hade mina pyjamas byxor och ett vitt linne bara. Så jag tog på mig ett par svarta byxor och en vit stickad tröja över linnet. Jag gick sedan och sminkade mig och borstade håret och tänderna. När jag var klar gick jag till hallen och satte på mig min vinter jacka och skor. Jag sa hejdå till Nat, Anna, Linus och Saga och gick sedan.
-
När jag kom fram till hotellet var alla nere i lobbyn och väntade på mig. Vi sa hej till varandra och började gå mot bion och dom hede redan fixat biljetter till filmen Gone. Vi kom fram rätt så fort och där köpte vi popcorn och dricka. Vi sa att vi alla skulle dela på popcornen så att det skulle bli billigare, så Harry och Amanda köpte en, Niall och Jane köpte en och så fick jag och Louis köpa en. Vi gick in i bio salen och vi satte oss och efter bara några minuter så började filmen.
Ledsen att jag inte la upp något igår som jag skrev på en kommentar men det var för att bland annat att jag pluggade och att jag inte hann :(
Men nu är det uppe i alla fall och jag hoppas ni gillar det :)
Skulle ni lyckas få ihop 8+ kommentarer?
Kramisar Olivia <3
9 kommentarer
Anonym

JÄTTE BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: TACK!!!!
Olivia

Anonym

Super bra!

Svar: Tack!
Olivia

Jessyts

super bra... älskar den, hur många kapitel komer det bli??????????<3

Svar: Jag ska försöka få upp det till 40 kapitel så den är snart slut :)
Olivia

Josefine

Superbra! Meeeeeeer.. ;)

Svar: Tack! ;)
Olivia

madde

mera mera!

Svar: Kommer kommer (när det kommer 3 kommentarer till) :D
Olivia

Hanna

Jätte bra! Kommer du skriva en ny novell efter denna? :)

Svar: Tack! Jag har redan börjat skriva på en så ja det kommer jag :)
Olivia

one direction novell

men åååå va bra! Gör du länkbyten? :D

Jag är mitt uppe i en novellblogg som jag startade för några dagar sedan. Kapitel 7 är ute nu och skulle vara jättekul om du kanske ville titta in och kommentera vad du tycker om den? Och får hoppas att du kanske stannar oxå!
Skulle betyda jättemycket eftersom det är min första novellblogg också.

Ledsen om du inte gillar sånnahär kommentarer, kram.

Svar: Tack! Ja absolut att vi kan ha ett länkbyte och jag kommer definetivt gåin ochkolla på din novellblogg älskar att läsa så jag stannar säkert :)
Olivia

Anonym

Mer! :)

Svar: Det kommer förhoppningsvis imorgon :)
Olivia

one direction novell

absolut! gör ett tidsinlägg så inlägget kommer upp kl 8! du oxå? :)