Jag är så ledsen

Jag kommer inte kunna lägga upp något kapitel på ett tag för jag ligger efter i skolan så himla mycket och jag har också ingen fantasi alls om vad jag ska skriva :( Jag har bestämt mig att det är 3 kapitel till innan novellen slutar alltså till 42, jag hoppas attt det blir bra :) Och förhoppningsvis så kanske jag får mer insperation och fantasi till att skriva efter konserten så att ett kapitel kommer ut :) Tack till er som har stannat och att ni fortfarande vill läsa min novell :)
Love You All / Olivia <3
5 kommentarer
one direction novell

åh, tråkigt att den börjar gå mot sitt slut, men you go girl! <3

one direction novell

åh, du skulle på konserten ikväll vaa? är så avundsjuk på dig så det finns inte.. ÅH, kommer gråta sönder :'(

one direction novell

tack för alla dina peppande kommentarer! <3

one direction novell

tack för dina sjukt fina och peppande kommentarer! betyder såå mkt :D <3

one direction novell

Hihi men nuuu vill jag ju bara ha diiin nya deeel ju! :(

Svar: Jag håller på med den nu men min fantasi är inte på topp men jag hoppas att den kommer ut snart :)
Olivia