Everything About You - Del 21 Studenten Del 2

Tidigare

Katies perspektiv
- That's me you should hug like that. sa Louis och låsades att vara ledsen.
- Of course. sa jag och gick fram till honom och kramde om honom riktigt hårt och kysste honom snabbt, han log stort när vi släppte varandra.
- Lou this is my aunt Anna and my cousins Linus and Saga, Nat's family, and this Anna is my boyfriend Louis.
- Nice to meet you. sa Louis och skakade hand med Anna och gjorde high five med Linus och Saga.
- Same here. sa Anna. Vi stod och pratade en stund tills när Louis sa:
- I have two gifts for you, come.
- You didn't need to. sa jag.
- But me and your mom wanted.
- My mom? What do you mean?
- Just come. Han tog min hand och drog mig bakom Janes hus och där stannade vi och han gav mig en present.
- Open it. sa han och log stort.
Jag öppnade det och log riktigt stort...

Bild: Katies & Janes fest outfit

Louis perspektiv
Jag sa till Katie att öppna det och när hon öppnade presenten log hon stort.
- It's so beautiful. Thank you. sa hon och hoppade upp i min famn och vi kramades länge, jag hade lyft upp henne och när jag släppte ner henne sa jag:
- I put it on you. Hon gav mig det och vände sig om så hon hade ryggen i mot mig, jag öppnade spenet, satte på henne det, hon vände sig om och jag sa.

 
Katies perspektiv
Jag vände mig om och kollade på halsbandet som Louis hade satt på mig. På halsbandet stod det I love you forever and always på en rund bricka och sen var det ett hjärta med en diamant på. Jag tittade in i hans ögon och han sa mjukt:
- I love you.
- I love you. sa jag tillbaka och kysste honom passionerat. När vi avslutade kyssen fick jag syn på någon som satt i rullstol längre bort från oss och när jag förstod vem det var utbrast jag glatt:
Mamma! Louis verkade fatta vad jag hade sagt för han släppte sitt grepp om mig så jag kunde springa dit och det gjorde jag. När jag var vid mamma så kramade jag henne riktigt hårt och sa:
- Skulle inte du komma hem på söndag?
- Ja det ska jag också.. där avbröt jag henne:
- Men var gör du här då?
- Jag ville träffa dig och det är faktiskt din student. Det händer ju bara en gång.
- Tack för att du kom. sa jag och kramade henne igen, hon släppte mig och kollade på halsbandet jag hade på mig och sa:
- Så du har fått halsbandet av Louis nu?
- Jag fick det precis. sa jag och kände två armar som tog tag i mig, jag vände mig om och såg att det var Louis.
- Hi there! sa han och jag log mot honom och han kysste mig snabbt på pannan.
- Hi Louis! sa mamma och de kramades lätt.
- I think the food has come and I'm starving. sa jag och vi skrattade lite lätt. Vi gick till framsidan av huset där festen var och som jag sa var maten fram dukad vid serveringen och de flesta satt och åt.
Vi tre tog alla mat och pratade på, vi satt med Nat, min moster Anna och Nats syskon och självklart visste de att mamma skulle komma.
-
Klockan var nu 2o över 4 på eftermiddagen och alla hade åkt hem, så nu var det bara jag, Lou, Harry, Amanda, Jane, Niall, Janes mamma och Amandas föräldrar kvar och vi städade på hela tomten. När vi städat klart så sa jag och Louis tack för festen och åkte sedan hem till oss. Harry skulle till Amanda och Niall skulle stanna hos Jane såklart.
Vi kom hem och jag gick direkt till sovrummet och kastade mig i sängen och efter mig kom Louis och la sig brevid mig och kysste mig ömt om min hals och jag bara log. Jag vände mig om så jag såg hans ansikte, han böjde sig mot mitt ansikte och kysste mig passionerat och vi blev mer och mer intensiva. Till slut så hade vi bara våra underkläder kvar och vi bara låg där och myste och pratade. Jag låg på Louis bröstkorg och han höll på med mitt hår, när jag kom på en sak.
- We need to fix us to dinner! utbrast jag och hoppade snabbt upp ur sängen. Jag kände direkt att jag reste mig för fort och höll på att ramla. Louis hoppade snabbt upp ur sängen och tog emot mig innan jag ramlade.
- Thanks. sa jag och ställde mig långsamt upp och när jag stod upp så pussade jag honom på kinden.
- You are welcome, what time is it?
- Half 6. sa jag snabbt och sprang in i duschen och jag hörde att han sa:
- Shit. Can I take a shower with you, babe?
- Sure, come in. sa jag och han gick in och vi tog av oss våra underkläder och ställde oss snabbt i duschen och duschade och kysstes kanske 2-3 gånger. När vi kom ut ur duschen tog jag en handduk runt mig och gick ut först, till min väska med alla kläder som jag hade, först tog jag på mig ett par svarta underkläder och sedan en svart, tajt, kort klänning som slutar precis under rumpan, den hade axelärmar och en dragkedja mit i. Jag satte sedan på mig ett par örhängen och halsbandet jag fick av Lou.
 
Janes perspektiv
Student lunchen hade varit hur bra som helst och min släkt verkade tycka om Niall till och med min mamma som inte alltid har gillat mina tidigare pojkvänner. Alla hade gått hem och nu var jag och Niall inne på mitt rum, vi satt i min säng och pratade.
- When would we meet the other outside the restaurant? frågade jag.
- Half 7 I think.
- Okay. Can I go and take a shower?
- Of course, sweetheart. sa Niall och kysste mig långsamt innan jag gick till garderoben och tog ut mina underklädder och klänningen jag tänkte ha och gick in till badrummet och satte på vattnet och tog av mig mina kläder och hoppade in i duschen.
När jag var klar med duschen satte jag på mig mina mörkblåa underkläder och min klänning med svarta paljäter på och ställde mig sedan framför spegeln på toaletten och sminkade mig i grå ögonskugga, en svart eyeliner, svart mascara och ett rosatonat läppglans, sedan torkade jag mitt hår och lockade snabbt topparna och satte sen up det i en hästsvans. Jag gick ut till Niall som satt på sängen som tittade upp på mig, han ställde sig upp och gick fram till mig och sa:
- Wow.. You look stunning!
- Thank you. jag rodnade och tittade åt ett annat håll. Niall tog min kind med sin hand och vände mitt ansikte så jag kollade in i hans.
- You're so cute when you blushing. sa han och böjde sig mot mig och kysste mig långsamt. Och precis då öppnade mamma dörren och slutade vi kyssas och vi båda började rodna. Fan, måste mamma alltid förstöra sådana läggen. tänkte jag.
- Oh. I'm sorry. sa hon och var på vär att stänga dörren innan jag sa:
- Mom, what did you want? Jag bett mig i läppen för att försöka göra allt för att inte skrika åt henne.
- I just wanted to say that time is a quarter past 6 and perhaps you should go to the restaurant soon. Nu blev jag riktigt arg.. Varför ska hon avbryta oss för att säga hur mycket klockan är. Vi kan väl för fan hålla koll på klockan själv.
- We know, but thanks for saying that. sa jag surt och försökte göra allt för att inte skälla ut henne. Hon gick ut och jag satte mig på skrivbord stolen och suckade medans jag rotade fram ett par snygga örhängen och jag hittade ett par örhängen med fjädrar. När jag studerade mig själv i spegeln som hängde på väggen framför skrivbordet, så kom Niall fram till mig och kramade om mig bakifrån. Jag ställde mig upp och vände mig om och han sa:
Where were we? Han böjde sig fram och kysste mig igen, länge. Det var en sådan fantastisk kyss som man oftast ser i filmer. Vi släppte varandras läppar och han sa igen:
- You are so wonderful.
- Thank you. sa jag och rodnade inte lika mycket nu. 
- You might want to go home and change clothes? sa jag. Det var inte meningen att det skulle låta som en fråga men det blev så ändå.
- No, I'm fine.
- Good, because you are so handsome. sa jag och log mot honom och rättade till hans jeansblåa skjorta lite grann och han log stort mot mig.
- I have a gift for you. sa han helt plötsligt.
- You have? sa jag nyfiktet.
- Yes I have. sa han och tog fram en liten silvrig ask jag öppnade den ivrigt och han skrattade lite, förmodligen för jag såg ut som ett litet barn på julafton. Jag såg var det var och sa förvånat:
- Are you serious? Det var ett silvrigt halsband med ett litet hjärta på.
- Yes I am. Here I take it on you. sa han och satte det på mig.
- I think we have to go now. sa jag och log mot Niall som log tillbaka. Vi gick till hallen och jag satte på mig mina svarta Jeffrey Campbells och Niall tog på sig sina vita sneakers. Vi ropade hejdå till mamma som satt i köket, jag tog min väska och vi började gå mot resturangen eftersom Niall inte hade körkort än.
Så där äntligen del 21, del 2 av studenten och eftersom igen svarade på min fråga så kommer jag att göra en del till av studenten minst.. Vad tror ni kommer att hända? Ska det hända något så det blir problem eller så? Kommentera vad ni tror ska hända och vad ni tycker?
3 kommentarer till nästa del.
Kramisar Olivia <3 ;)
3 kommentarer
Jossan

Jag svarade faktiskt på din fråga fast face to face. Jag tror att det kommer hända något, fast vad vet jag inte. Det skulle i alla fall vara roligt om det händer Jane något.. / Jossan :)

Svar: Okej tack för ditt råd ;) ska tänka på det <3
Olivia<3

Felicia

Bra, men har läst bättre.. Tyvärr. Men du äger ändå och kommer utklassa alla andra noveller! Ya

Svar: Tackar :)
Olivia<3

Madde

Kul att läsa, bra!

Svar: Tack så mycket <3
Olivia<3