Everything About You - Del 3

Tidigare
Nialls perspektiv
Jag tog på mig mina sandfärgade chinos och en vit t-shirt och en munkjacka över och gick sedan till spegeln och fixade frisyren lite tills jag blev nöjd och sen gick jag ut till killarna. Killarna stod och väntade utanför mitt hotellrum eftersom Louis och Harry delade ett och Zayn och Liam delade ett annat.
- Hi! Should we go and eat breakfast? Sa Harry.
- Hi! Yes I´m very hungry! Sa jag som svar och alla började skratta.


Katies perspektiv
Det var fredag, jag och Jane var på väg till flygplatsen för att se killarna i One Direcion fast klockan bara var 4 på eftermiddagen men vi ville ha bra platser. Jag var skit nervös bokstavligen min hand skakade. Jane hade pratat i sin mobil och jag tror det var hennes mamma men jag frågade ändå:
- Who was it? Sa jag när hon precis hade lagt på.
- It was my mom, she is worried about me.
- Okay, my mom haven’t call me yet, but she does it soon enough. Och bara efter några minuter så ringde min mobil och på skärmen stod det Mamma så jag tryckte på svara och mamma sa:
- Hej gumman. Hur går det?
- Det går bra och vi är snart framme på flygplatsen. Mamma jag vet att du är orolig, men vad skulle kunna hända?
- Ja, du har nog rätt, men ring mig när ni är på väg hem och förresten skulle Jane sova här eller?
- Ja det tror jag. Men jag måste sluta Jane blir galen att jag pratar svenska och att vi är framme.
- Okej, var försiktiga. Älskar dig.
- Ja det ska vi, älskar dig med, hejdå. Och sen lag jag på. Och efter bara några sekunder sa Jane:
- Was it your mom, or?
- Yes and she is worried about me too. Vi klev av bussen och gick till entrén till flygplatsen fast den var bara 20 över fyra. När vi kom in stod det redan några tjejer och jag antog att det var fans som där så vi gick dit.

Janes perspektiv
Vi gick dit tjejerna stod och trängde oss förbi så att jag och Katie stod längst fram. Efter att vi stått där ett tag kom det först ut några andra och sedan när de hade gått kom ONE DIRECTION ut och alla börja skrika på en och samma gång till och med jag och Katie. Efter en stund när de hade tagit några foton och autografer kom Niall fram till mig och jag sa:
- Hi! Can I have your autograph?
- Yes of course you can. What´s your name?
- Jane Wilson.
- Okay, here you have.
-Thanks. sa jag och fick en kram, jag var inte bered men jag kramade tillbaka och drog in hans doft den luktade så gott, jag ville inte släppa men var tvungen. Sen sa vi hej då och han gick till nästa.

Niall perspektiv
När jag hade varit hos några tjejer och skrivit autografer så kom jag fram till en tjej som var jätte söt med sitt ljus bruna hår och sina blåa ögon som var skit fina och när hon sa att hon hette Jane Wilson, så blev jag fundersam jag kände igen henne, men var ifrån och sen när jag kramade henne kände jag igen hennes doft och det luktade som Jane på dagis. Jag tänkte att det inte kunde vara hon och slog bort tanken lika snabbt som jag fått den. Jag gick vidare till nästa tjej som ropade på mig.

Katies perspektiv
När jag sett Jane krama Niall, blev jag väldigt glad inombords eftersom Jane hade tjatat om att få träffa honom och så vidare. Efter det ropade jag på Louis som var på väg bort till killarna och efter lite prat med killarna vände han sig om och gick till mig.
- Hi! You called me.
- Hi! Yes, can I have your autograph?
- Yes of course. What´s your name?
- Katie Eriksson.
- Nice name. sa Louis och skrev: To Katie With Love Louis Tomlinson :)
- Thanks you so much. sa jag och fick en kram av honom, jag besvarade kramen och när vi släppte varandra så log han det där söta leendet som han har och sen sa vi hejdå och han gick till killarna.

Louis perspektiv
När jag var på väg till killarna så hörde jag en tjej som ropade mitt namn, så jag sa till killarna att det var ett fan som ropade på mig och att jag inte ville göra henne ledsen och dom förstod mig och sa att jag skulle gå och att dom väntade på mig där. När jag kom fram till hennes stannade tiden hon var så snygg med sitt mörk bruna hår och sina havs blå-gröna ögon. Men när jag fick reda på hennes namn som lät så snyggt när hon sa det så fall jag för henne, nej jag vill känna henne innan jag vill bli ihop med henne så jag skrev autografen hon ville och gav henne en kram som hon besvarade, det gjorde att jag blev varm inom bords. Jag andades in hennes doft som var ljuvlig. Och sedan sa vi hejdå till varandra och jag gick till killarna som fråga var det var för fel på mig och att dom aldrig sett mig så här. Jag svarade att det inte var något fel och sen började vi gå till bilen som skulle ta oss hem till vår studio, än fick vi inte ledigt. När vi gått en stund så backade Harry in till mig och sa:
- You is not you, what is it?
- Nothing, I just..
- You what?
- I just think she was hot and had a cool name that I just love.
- Okay, but you don’t know her or nothing.
- Yes I know. sa jag till Harry och direkt efter så vi hörde ett rop på hjälp, så vi sprang dit och då såg jag att det var Katie som hade ropat på hjälp för det låg en tjej på golvet av flygplatsen som verkade ha jätte ont.


Vad ska hända nu?? Hur ska Niall och Louis reagera när de er att det är Jane och Katie...
Förlåt om jag lägger upp så sent men har haft ganska mycket på det sista tiden men imorgon får SOMMARLOV, så jag kommer få mer tid att skriva.. ;) men jag kommer jau inmte sitta hela sommarlovet vid datorn utan kommer troligen lägga up delarna på kvällen.
Kommentera gärna hur ni tyckedr om novellen era kommentarer betyder mycket <3 Kram Olivia ;D 

1 kommentar
Bella

Skit bra!! Meeer ;)