Everything About You - Del 20 Studenten

Tidigare
Nialls perspektiv
När Jane och Amanda hade gått sprang alla ut till balkongen som Harry och Louis har och när de kom ut så vinkade vi alla och sedan så slängde jag och Jane slängkyssar till varandra och jag fångade varenda hon kastade.
 
Janes perspektiv
När vi stod på trottoaren slängde jag och Niall slängkyssar och jag såg också att han fångade varenda och la dom på sitt hjärta. Jag log och tänkte I have the best boyfriend in the whole world.
Bild: Tjejernas student klänningar Bild: Nats klänning Bild: Killarnas outfit
 
  
Tisdag
Katies perspektiv
Igår hade varit en dag som man helst vill slippa i skolan. Vi fick städa ur våra skåp, lärarna pratade bara om betygen, att vi ska sköta om oss och att lycka till osv. Vilket blir tjatigt att höra det hela tiden. Men en bra ska var att vi slutade tidigare så jag, Nat, Jane och Amanda åkte och shoppade klänningar till idag, studenten, äntligen.
 
Jag står nu framför spegeln i Louis rum och kollar hur jag ser ut. Jag har på mig en vit knälång klänning med ett silvrigt löv mönster under brösten, utan axelband. Det var Amanda och Jane som hade valt den åt mig men jag tyckte riktigt mycket om den. Jag hade sminkat mig med silver/grå ögonskugga, en svart eyeliner, mascara och tagit på mig ett par stora örhängen (ringar).
Jag gick ut till hallen där Louis stod och väntade på mig. Han hade också klät upp sig, han hade på sig en svart skjorta och ett par vinröda byxor till. Snyggt. 
- Hi beauty! sa han.
- Hi my handsome guy. sa jag och han kysste mig.
- You're the most beautiful girl I've ever seen.
- Aww. I love you too. sa jag glatt och kysste honom igen.
- But I love you more. sa han och log sitt vackra leende och kysste mig på pannan. Vi gick ner till lobyn och gick sedan ut till bilen som Louis skulle köra till skolan med. Harry, Niall och Nat var redan ute och väntade på oss vid bilen. De hade också klät upp sig. Nat hade på sig en ljus rosa kort klänning med spets tyg på. Naill hade på sig en jeansblå skjorta med en vit t-shirt under och ett par blåa byxor och Harry hade på sig en ljus blå skjorta och en vit t-shirt på sig och svarta byxor till, de hade alla killar upp kavlade ärmar.
- Where is Zayn and Liam? frågade jag.
- They are with their girlfriends, I think. sa Harry och Niall nickade instämande.
- We also wanted to be ourselves with you. sa Louis och log flirtande mot mig och jag började känna mig knä svag, jag älskade när han gjorde så.
Vi satte oss i bilen och körde hem till Jane och hämtade henne. Hon hade på sig en riktigt fin, vit klänning med ett axelband som var några slags silvriga blommor typ och hon satte sig såklart vid Niall och de kysste varandra. De var så söta. Tänkte jag och vi körde vidare till Amanda som hade på sig en klänning med två axelband och den var glittrig på övre delen av klänningen. Den passade henne perfekt och hon satte sig också självklart brevid Harry och de kysstes med och var lika söta, som Niall och Jane. Det var lite roligt att se Nat sitta emellan paren medans de kysstes och jag fnittrade lite och Louis sa:
- What are you laughing at?
- Look at Nat. sa jag och han kollade i backspegeln och såg det jag hade sett och började skratta lite tyst han med, som tur hörde ingen och vi var framme vid skolan.
Vi elever skulle först till våra klassrum för att våra klassföreståndare skulle säga något om åren som gått osv och sen skulle vi in till aulan där alla andra var och ta emot våra papper och sen så skulle några läsa upp ett tal var. Så vi sa hejdå till killarna och jag kramade om Louis lite längre och han kysste mig på min panna och sa:
- I love you. See you soon.
- I love you too. sa jag och kysste honom snabbt innan jag var tvungen att springa in till tjejerna. Jag vände mig om snabbt och såg att Louis log mot mig och jag log tillbaka och vände mig sedan om innan jag gick in i dörrarna.
 
Miss Brown hade pratat klart och vi fick gå ut till aulan nu och jag såg att killarna och Nat satt längst upp på hela läktaren som fanns där. Vår rektor Mr Olsen pratade lite och sedan så ropade de upp oss i bokstavs ordning, när de ropade upp mig gick jag upp på scenen och tog mina papper och skakade hand med alla lärarna som stod på scenen och sedan klev jag av och satte mig i publiken där vi elever skulle sitta under talen som skulle läsas upp. Först så var det en kille och sedan skulle Amanda läsa upp ett tal hon hade skrivit och det visste jag inte ens om att hon skulle.
- Now begins our time. We'll make mistakes and maybe fall in love a thousand times but it's this time we'll learn most of all. We all have dreams but we wonder who will be complied and that no one knows. But we're going out and live our lives. sa hon och alla började klappa händerna. Sedan var det en tjej till. När hon var klar så gick alla ut till skolgården och där jag såg att killarna och Nat.
- There are they. sa jag och pekade på dom. Vi sprang dit och jag hoppade direkt in i Louis famn och kramade om honom. När han släppte ner mig sa han:
- Congratulations!
- Thank you. sa jag och gick vidare till Nat, Niall och Harry som sa samma sak och sedan gick vi till bilen och några fans pratade med killarna, de skrev några autografer och tog lite foton och till min förrvåning kom det fram några tjejer som hade varit hos killarna fram till mig och sa:
- Are you Louis girlfriend, Katie?
- Yes I am.
- Can we get your autograph and a picture of you?
- Ehm... Sure. sa jag överraskat och skrev mitt namn på ett papper där killarna också hade skrivit deras namn på och sen frågade jag de:
- Would you like Louis to be with in the picture?
- Yes please.
- Lou came here.
- What is it babe?
- They want a picture of us.
- Of course. sa han glatt och första fotot gjorde vi en rolig min, det andra pussade Lou mig på kinden och på det tredje så log vi bara. De sa tack och vi sa hejdå till varandra. Vi gick in till bilen och åkte hem till Jane där alla väntade på oss med lunchen. Vi hade bestämt att vi skulle äta lunch hos Jane med Amandas och hennes släkt, mamma var ju på sjukhuset så hon kunde inte vara med och sen på kvällen skulle jag, tjejerna, Niall, Lou, Harry, Zayn, Liam och deras flickvänner Danielle och Perrie äta middag på en resturang och festa på en bar.
 
När vi kom hem till Jane så stod nästan hela Jane och Amandas släkt där och allihopa sa samtidigt:
- Congratulations! och sedan var festen igång vi öppnade massa presenter, jag fick faktiskt från Jane och Amandas släkt också vilket jag inte räknat med och pratade i massor.
När jag inte hade några presenter så kom Nat fram till mig och bakom henne så stod moster Anna, mina kusiner Linus och Saga. Linus och Saga var tvilingar och var 7 år gammla, Nats familj.
- Vad gör ni här? Jag trodde inte ni kunde komma. sa jag glatt och förvånat och kramade allihopa.
- Vi vill ju inte missa din student. sa Anna och gav med ett kuvert.
- Öppna det. sa Linus och stod typ och hoppade på platsen där han stod. Jag öppnade det och då såg jag att det var två flygbiljetter till Frankrike, Paris och 1000kr i och jag var helt förstummad, men sa till slut:
- Tack så himla mycket. Att ni kommer ihåg att jag ville till Frankrike.
- Det var väl inget. sa Anna och jag kramade om alla en gång till. När jag kramade om Linus så hör jag en välbekant killröst:
- That's me you should hug like that. sa Louis och låsades att vara ledsen.
- Of course. sa jag och gick fram till honom och kramde om honom riktigt hårt och kysste honom snabbt, han log stort när vi släppte varandra.
- Lou this is my aunt Anna and my cousins Linus and Saga, Nat's family, and this Anna is my boyfriend Louis.
- Nice to meet you. sa Louis och skakade hand med Anna och gjorde high five med Linus och Saga.
- Same here. sa Anna. Vi stod och pratade en stund tills när Louis sa:
- I have two gifts for you, come.
- You didn't need to. sa jag.
- But me and your mom wanted.
- My mom? What do you mean?
- Just come. Han tog min hand och drog mig bakom Janes hus och där stannade vi och han gav mig en present.
- Open it. sa han och log stort.
Jag öppnade det och log riktigt stort...
Äntligen! Jag har suttit och skrivit det här delen länge nu och jag blev ganska nöjd. Vad är det hon har fått tror ni? Och hur kommer hennes mamma in, när hon ska vara på sjukhuset?
Minst 3 kommentarer till nästa del.. ;P
Kramisar Olivia <3
3 kommentarer
Nicole

Awesome!! Du skriver så sjukt bra :) xx

Svar: Tack så mycket <3 xx
Olivia<3

Jossan

Nice! Skriv mer!

Sofia

As bra! Du skriver så sjukt bra! Har nog aldrig läst en bättre novell än denna! Keep on going gurl! ÄLSKAR DEN!!! Xxxxx

Svar: Tack så himla mycket <3 Blir skit rörd när du/ni skriver så ;) Tackar...
Olivia<3