Everything About You - Del 6

Tidigare
Katies perspektiv
Innan jag gick sa jag till mamma att jag skulle med killarna i one direction, Jane och Amanda på middag och jag kollade mig i spegeln en sista gång och sedan gick jag till parken. Det var faktiskt väldigt varmt för att vara en lördagkväll och det var jag tacksam för, när jag kom fram till parken såg jag att Amanda och Jane med sina kryckor också hade klätt upp sig. Jag gick fram till dom och snakade lite och efter bara några minuter så kom killarna.

KIllarna kom med en vit liten limousin som jag bara kunde drömma om att få åka i, de klev ur limon och först ut kom Niall, Louis, Harry, Liam och sist Zayn, de kom fram till oss och kramade om mig, Jane till och med Amanda.
- Hi Guys! This is Amanda, she is our friend. sa jag.
- Hi! sa killarna i kör.
- Hi guys, I am a big fan for you.
- Thanks. sa Harry glatt och man såg att det var något i Amanda och Harrys ögon. Amanda har ju tjata på att få träffa One Dierction och speciellt Harry.
Harrys perspektiv
När Katie presenterade Amanda för oss blev jag väldigt glad för hon var jätte snygg, söt och verkade väldigt snäll, och om jag får säga det själv såg hon ut att vara lite kär i mig också.
 
Katies perspektiv
- Shall we go to eat somewhere? sa Jane efter en stunds tystnad.
- Yeah, I´m very hungry. sa Niall glatt och alla började skratta åt honom, han också.
Vi började gå mot limon och Louis kom fram till mig och sa:
- You are so beautiful tonight.
- Thank you. sa jag och jag kände att jag började rodna och jag tittade snabbt ner i marken. Han började dra mig närmre honom och jag lätt han göra det eftersom jag gillar börjar honom även om vi träffades igår för första gången. 
- You're so cute when you are blushing. sa han och jag log mot honom, han log tillbaka.
Vi satt inne i limousinen och hade det jätte roligt. Liam och Zayn hade tagit med sig två tjejer som jag antar var deras flickvänner. När vi var framme vid resturangen så klev vi ur limon och Louis log mot mig och sa:
- Should we? och hållde armen i armkrok ställning. Jag log mot honom och tog in min arm i hans, sedan log han tillbaka med det sötaste leendet jag nånsin sett. Vi gick in till resturangen och satte oss ner vi ett långt bord, jag satte mig mellan Louis och Jane. Sedan beställde vi mat och snackade, vi skrattade mycket och hade riktigt roligt. När våran mat kom så började alla äta så det blev tyst en stund tills alla började skratta.
- Why.. are we... laughing? fick jag fram medan vi skrattade.
- I don´t know. sa Zayn och alla började skratta ännu mer. Efter en stund när vi alla hade lugnat ner oss efter skratt attaken började vi äta, prata och skratta. Jag och Louis hade mest pratat med varandra och jag blev bara mer och mer kär i honom, han var så söt, snäll, rolig, den bästa pojkvännen som man någonsin kan ha, men vi var ju inte ihop men jag ville det. 
 
Louis perspekiv
När vi hade skrattat klart så började alla prata med varandra och eftersom jag och Katie satt i kanten började jag snacka med henne och eftersom jag är lite kär i henne. Vi pratade mest om oss själva men också om allt möjligt som man kan prata om och det verkade som om hon gillade mig också. När vi hade pratat en stund kom jag på en jätte bra idé.
- Hey! sa jag och allas blickar vändes mot mig.
- What? sa alla nyfiket.
- We can well go to me and Harry and watch a movie or something?
- Yeah, it´s sounds great. sa Harry som verkar var lite förskjust i Amanda.
Vi hade ätit klart och vi killar gick och betalade, tjejerna protesterade att vi killar skulle betala men vi sa emot och vann.
Jag såg att Katie precis skulle sätta sig där bak så jag gick fram till henne tog tag i hennes handled och hon vände sig om och tittade på mig med sina vackra ögon och jag sade:
- Sit here in front with me, please.. sa jag medan jag log mot henne.
- Okay, I will. sa hon väldigt snabbt och log. Jag följde med henne till bil dörren, jag öppnade den och stängde den åt henne, sen jag jag runt bilen och och startade motorn och vi åkte hem till mig och Harry.


Killarnas outfit

Så här har ni del 6.. Hoppas ni gillar den... Vad ska hända med Katie och Louis? Och vad händer mellan Amanda och Harry?
Jag vet att det inte är en lång del men bättre än inget.. och förlåt med min dåliga uppgradering, men har haft ganska mycket i veckan men kompisar och allt.. SORRY :(
Hoppas ni får en bra Midsommar.. Kram Olivia <3
0 kommentarer