Everything About You - Kapitel 42 Prolog

Tidigare
Amandas perspektiv
Vi stod på taket och väntade på nedräkningen och tillslut kom den och Harry drog mig närmre och räknade som alla andra.
- 4, 3, 2, 1. Och där möttes våra läppar i en härlig, passionerad kyss. Jag tänkte inte ens på fyrverkerierna som lös upp himlen, utan det var bara Harry i mina tankar. Vi avslutade kyssen och log stort mot varandra.
- You are the most amazing girl I've ever met. I love you Amanda. sa han och pussade mig på panna.
- You are the best boyfriend ever and I love you too Harry. sa jag tillbaka och kysste honom igen. Jag hade verkligen den bästa.
6 Månader Senare - Den första Juni
Louis perspektiv
Jag och Katie satt på flyget till Frankrike, Paris, där vi skulle vara på semester i 2 veckor och Katie skulle även kolla på en brudklänning till vårt bröllop som vi ska ha en månad efter när vi kommer tillbaka till England i min hem stad Doncaster. Allt var fixat och inbjudningarna var klara och skickade, det skulle bli om kring 300 vittnen som skulle vara inne i kyrkan och höra oss säga ja till varandra. Det kändes så stort att få säga ja till Katie när jag själv visste att hon skulle göra detsamma till mig.
Jag drog henne närmre mig och kände att Katie lutade sitt huvud mot min axel, hon tog min hand och kramade den hårt för jag visste att hon hatade starten, landningen eller ja hela flygturen. Men jag bara log mot henne och kramade hennes hand tillbaka och efter några sekunder kände jag att hjulen på flygplanet landade och i den sekunden visste jag att vi var i Frankrike. Planet stod stilla och alla började ta sina väskor och gå av men Katie tryckte sig hårt mot mig och höll min hand lika hårt som innan landningen.
- Katie, it's okay. We're here now. sa jag och pussade henne löst på pannan.
- Are you sure? frågade hon och jag bara skrattade.
- Yes, I'm sure. Jag kände hur hennes tag om mig blev allt lösare och hon tittade upp mot mig och sedan ut ur fönstret och andades sedan ut.
- We're really here! sa hon glatt. Jag nickade glatt mot henne och pussade henne på pannan. Vi reste oss upp och tog våra saker och sen gick vi och tog våra väskor som kom nästintill först. Vi gick sedan till taxin som väntade på oss. Vi hoppade in och körde oss till hotellet. Medan vi åkte så var Katie klistrad mot fönstret som ett litet barn och kommenterade typ allt hon såg. Själv kunde jag inte låta bli att skratta lite och le åt henne. Vi klev ut ur taxin och hörde en massa skrik. Jag kände att Katies hand tryckte hårt i min som under flygresan. Medan vi gick in till hotellet vinkade jag mot alla fans och log så gått jag kunde. Vi kom till slut in och gick till receptionen och fick nyckeln till rummet vi hade bokat. Vi åkte upp och gick fram till dörren med numret 245. Jag stoppade in nyckeln i dörren och hörde klicket från låset. Jag drog ut nyckeln och innan jag öppnade dörren sa jag:
- Close you eyes, babe. Katie tittade undrande på mig men gjorde som jag sa, jag la också mina händer över hennes ögon, så hon inte kunde tjuvsicka. Jag öppnade dörren med ena handen men la den snabbt över Katies ögon vi gick in och sen gick vi ut på balkongen och där släppte jag hennes ögon. Hon verkade blunda fortfarande så jag sa:
- Babe, you can open your eyes now. Hon öppnade ögonen och tittade ut över utsikten.
- Oh My God! It's fantastic Lou!! sa hon och vände sig om mot och kramade om mig, jag kramade henne tillbaka och viskade:
- Turn around.
 
Katies perspektiv
Jag visste inte ett dugg varför jag skulle blunda men jag gjorde det i alla fall och strax därefter kände jag Louis ena hand över mina ögon och sen den andra handen också. Vi gick i bara nån minut och sen kände jag hur svalare luften blev och jag förstod att vi var ute igen. Han släppte händerna om mitt ansikte men jag fortsatte att blunda och sen hörde jag Louis säga att jag skulle öppna ögonen vilket jag gjorde. Vi stod ute på en balkong och härifrån såg man typ hela Paris. Jag bara stod där och log som ett fån tills jag sa:
- Oh My God! It's fantastic Lou!! Jag kramade om honom och han viskade till mig:
- Turn around. Jag släppte honom och vände mig och där var Eiffeltornet och jag bara gapade och började gå mot räcket av balkongen, hur fan kunde jag missa det. Det lös upp hela Paris och det var så fantastiskt. Jag fattade inte att jag var i Frankrike, Paris, det land och den staden jag har pluggat på i 3 år. Jag hade läst franska i 6 år och om själva landet i 3 år i skolan i London. Min dröm var att bara komma hit. Men nu var jag här med min fantastiska pojkvän som jag också ska gifta mig med om 6 veckor plus att jag ska hitta den perfekta klänningen till bröllopet här.
Jag vände mig om igen men denna gången så sprang jag in i Louis armar och hoppade in i hans famn. Han lyfte upp mig och höll mig i mina lår tajt mot hans kropp. Jag log stort mot honom vilket han också gjorde. Jag kollade ner på hans ljusrosa läppar och bet mig själv i läppen.
- Stop doing that. viskade han och log. Jag låtsades som att jag inte fattade vad han menade och bet mig bara mer i läppen. Tillslut släppte jag min läpp och böjde mig ner mot hans läppar och vi mötes i en fantastisk kyss. Allt var perfekt.
Sista kapitlet!!! Så vad tycker ni? :) Hur har novellen varit? Ge gärna tips/förslag till nästa novell ;) Hoppas att ni har gillat att läsa min novell lika mycket som jag har gillat att skriva den :)
 
Sen vill jag också säga ett riktigt stort tack till er alla som har läst min novell och stöttat mig att fortsätta skriva även när jag inte har haft lust eller när jag tänkte lägga ner den. Era kommentarer har betytt så mycket och har hjälpt mig att utveckla mitt skrivandet, skäms att läsa de första kapitlen ;) 
Så ETT STORT TACK till er alla ;)
Love You <3  
 
P.s Handlingen till nästa novell kommer snart :) D.s
4 kommentarer
Berättelser om One Direction

Jättebra slut!!:)

Svar: Tack :)
Olivia

Josefine

Bra slut, bara tråkigt att novellen tar slut nu :( :p

Svar: Tack! :) Ja jag kommer att sakna skriva om dom :'(
Olivia

My (1D Novell)

gråter! älskar slutet!

Läste även handlingen av den andra.. ser fram emot att läsa den!

- Haha, ja.. dendär pausen höll ju länge ;) Kommer påbörja en ny inom kort som kommer handla om en underbar läsare. Vill du ha chansen och spela huvudrollen? kika in och svara på de enkla frågorna så är du med! :D kram!

Svar: Tack så mycket! Det betyder mycket :)
Olivia

Emelie Nilsson

Ville höra mer om bröllopet och deras framtid och fick du några barn

Svar: Ledsen att jag gjorde dig besviken men jag hade ingen lust att skriva på den mer. Jag visste inte hur jag skulle fortsätta :(
Olivia