INFORMATION

Hej!
Här kommer ett tråkigt information inlägg.
Jag har tänkt på om jag ska lägga ner denna novell och börja på en ny eftersom jag knapp får kommentarer vilket jag tycker är synd :( Men jag ska fortsätta skriva på den tills den tar slut. Men den kommer inte bli 70 kapitel lång utan kanske bara runt 40-50 kapitel lång, jag hoppas på 45 kapitel minst och jag hoppas det är okej för er :)
 
Jag håller på att skriva ett långt kapitel som jag troligen kommer lägga upp på julafton eller lite senare ;)
Och det jag har tänkt ha i slutet av novellen kommer att börja i detta kapitel men det kommer att vara runt 10 kapitel av det här slutet hoppas jag.. (hehe är inte duktig på att planera).
 
Jag hoppas inte ni blir besvikna nu..
Love you all <3
Kram Olivia
1 kommentar
Elina

nej sluta inte!!!! jag lovar att jag ska komentera mera!!!!!!!

Svar: Jag ska inte <3 Lovar ;)
Olivia