Everything About You - Del 12

Tidigare
Katies perspektiv
Jag öppnade ögonen och jag vände mitt huvud och där såg jag att Louis låg och sov. Han var så söt när han sov. Jag kunde inte låta bli att pussa honom på munnen och när jag kollade på honom igen öppnade han ögonen och sa:
- Hi beauty.
- Hi, sorry that I woke you up.
- No it's okay. What time is it?
- One at night. I have to sleep again. sa jag och gjorde en ledsen min.
- Yes, me too. Goodnight. sa han och gjorde en ledsen min med.
- Goodnight. sa jag och han somnade om väldigt fort. Jag tog av mig mina kläder och satte på mig ett par svarta sov shorts och en stor mörk blå tröja som jag skulle sova i. Jag la mig under täcket igen och somnade väldigt fort.
 
 
Katies outfit (hon är inte så brun)
 
Kyssen i bilen (det är inte dom men låtsas)
Onsdag
Katies perspektiv
Jag vaknade med ett ryck av att min mobil som jag hade ställt alarm på, jag stängde av det och kollade på klockan och såg att den var halv 7 på morgonen, skolan skulle börja kl. 9 på morgonen så jag hade inte speciellt bråttom. Jag vände mig sakta om och såg att Louis var vaken och jag rykte till.
- Oh, you scared me, never do it again, please. sa jag.
- Do what? sa Louis förvånat.
- Scare me like that.
- Okay I will try. sa han och började skratta lite sen lutade han sitt huvud närmre mitt och vi möttes i en perfekt kyss. När vi avslutade kyssen log vi båda mot varandra och kollade in i varandras ögon.
- I love you Katie. hade Louis precis sagt att han älskade mig? Jag började rodna och sa:
- I love you too. och han kysste mig igen. Jag ville aldrig att den här stunden skulle ta slut, men det måste den göra till slut. Vi släppte varandras läppar och jag stor log, jag såg säkert ut som ett fån men jag brydde mig inte.
- Maybe you should go up so you're in time for school? sa Louis.
- Yes, I have to. sa jag och vi båda gjorde en ledsen min och börjde sen skratta.
Vi gick upp ur sängen och jag tog på mig ett par svarta jeans shorts, ett vit linne, en svart kofta typ eller kavaj, vad man nu än säger och till det ett par örhängen, en ring och ett halsband. Jag blev väldigt nöjd och gick ut till Louis som höll på att göra frukost. Jag såg också att Harry var vaken eftersom han satt vi köksbordet och höll på med sin mobil.
- Goodmorning. sa jag när jag kom fram till köksbordet.
- Goodmorning. sa Harry tillbaka.
- What are you doing, Harry?
- I communicate with Amanda.
- Oh, okay. What are you talking about? sa jag
- Our date.
- Okay.Jag gick till Louis som stekte pannkakor.
- Is this for me?
- Yes of course, who else?
- I don't know.. mabye Harry.
- ''Mabye Harry'' what? sa Harry nyfiket.
- That you could have the pancakes that I do. sa Louis retsamt.
- Can I?
- No you ca.. sa Louis men jag avbröt honom:
- Of course you can. När jag sagt det fick Harry ett leende på sina läppar medan Louis kollade surt på mig, men det höll inte länge tills vi alla började skratta. Pankakorna var klara och allt var framme och vi började äta.
- It's delicious. sa både jag och Harry i mun på varandra.
- You think so?
- Yeah, we do.sa vi och åt upp resten av pannkakorna. Efter det borstade jag tänderna och sminkade mig och fixade till håret lite och sedan var jag klar. Jag och Louis gick till hallen och tog på oss våra skor och jag tog min väska, sen ropade vi hejdå till Harry och gick sedan ut till bilen och innan jag hann ta tag i handtaget så hade Louis öppnat dörren åt mig, jag hoppade ni och han stängde dörren och hoppade sedan in på förrar sättet. Vi satt tysta nästan hela resan till skolan och när vi var framme skulle jag hoppa ur bilen men då tog Louis tag i mitt ansikte och böjde sig mot mig och vi kysstes. Vi avslutade kyssen och log mot varandra.
- I have to go now, see ya.
- Yeah, call me when you're finished the school. See ya. Love you.
- Love you too. sa jag. Jag stängde dörren och gich mot skolan.
 
Louis perspektiv
När vi kysstes kände jag att fjärilarna i mage började pirra och jag blev så himla glad och när jag hörde henne säga love you too blev jag ännu mer glad inom hela mig, något som jag inte kan förklara.
Jag åkte hem till min och Harrys lägenhet och när jag kom fram till huset så väntade alla på mig och sa Paul:
- You guys are going to the studio and sing and then you will go on a interjuv.
- Okay, can I just change clothes first? sa jag och pekade på mina mjukisbyxor och T-shirt.
- Yeah do that, but please hurry.
- Thanks. sa jag och sprang upp till lägenheten och gick in till mitt rum och tog fram ett par beiga chinos som jag rullade upp en bit och en vit T-shirt till, jag fixade till mitt hår lite och sedan spranga jag ner till resten av killarna. Vi hoppade in i bilen som Paul skulle köra oss i.
Vi kom fram till studion och där var massa skrikande fans. Jag suckade, ibland var verkligen fansen jobbiga, med jag antar att det tillhör kändisskapet eller vad man nu säger. Vi gick ut ur bilen och de bara skrek högre, jag fick hålla för öronen lite gran. Vi gick fram till de som stod närmast och skrev några autografer och tog lite bilder med fansen och sedan gick vi in till studion och började sjunga.
När vi hade sjungit klart hoppade vi in i bilen igen och åkte till interjuvn.
Interjuven började och det kom massa frågor om hur det var att vara ett band och massa mer. Sen kom vi in på tjejer och jag visste inte vad jag skulle säga.
- So, Louis have you a girlfriend? sa interjuvaren som hette Peter.
- Ehm.. Yes I have. sa jag och log stort.
- What's her name? Is she in the audience?
- Her name is Katie, and no, she's in her school.
- Oh sad for us. sa han och fortsatte till Harry.
- Do you have a girlfriend then, Harry?
- No, but I am dating and I'll not say who she is.
Interjuven slutade efter ett tag och vi åkte hem.
 
 Katies perspektiv
När Louis hade åkt ifrån min skola gick jag till Amanda och Jane som stod och väntade på mig. Vi kramades och gick till vår första lektion som var engelska. Lektionen gick fort eftersom vi fick göra små teatrar som vi skrivit tidigare och det var jätte kul. När vi slutade engelskan så gick vi till våra skåp och tog fram våra matte böcker. Vi satte oss på en bänk i korridoren och pratade eftersom det var ca 20 min kvar tills lektionen började.
- What will you and Harry do at your date tonight? frågade jag till Amanda.
- Are you going to have a date tonight? utbrast Jane förvånat.
- Yeah have I not told you that? sa Amanda förvånat.
- No, you have not told me that.
- Okay, but we have a date tonight and I think we'll have dinner at a restaurant, but I'm not sure.
Mer hann vi inte säga för vi klockan ringde in och vi typ sprang för att hinna till matten.
-
När vi hade slutat skolan så jg hejdå till Jane och Amanda som gick till bussen. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade fått två sms av Louis, jag öppnade det första och där stod det:
Hi sweetie! Hope that you have a amazing day. I miss you a lot and I have 2 news for you. xx Your Louis.
På det andra stod det:
Hey again <3 call me when you're finish the school. Love you. xx Lou.
Jag log inom mig själv och gick in på mina kontakter, gick in på Louis och tryckte på ring och det tog inte lång tid innan han svarade:
- Hi babe!
- Hi Lou! I'm finish now and I'm waiting for you. I want to know the news. sa jag nyfiket och han började sktatta lite.
- Take it easy I say when I come. Love you, bye.
- Love you more bye. sen la vi på och bara efter typ 10 min så kom Louis och det flästa hade lämnat skolans område så den här gången kunde han kliva ut ur bilen. Han gick fram till mig och vi möttes i en perfekt kyss.
- I want to know now. sa jag uppspelt.
- Okay. han sktattade lite och fortsatte:
- The first one is that me and the guys were on an interview today and then they asked if I had a girlfriend and I said that I had and it was you.
- Aww, you're so cute. sa jag och kysste honom som han besvarade.
- And the other one? sa jag efter kyssen.
- The other one is that, I'm going to my family in Doncaster soon and I ask if you want to come with me?
- Of course I want to. sa jag och kramade om honom och han mig.
 Vi åkte hem till honom och Harry. Han höll på att fixa sig för dejten med Amanda. När han skulle gå sa Jag och Louis:
- Good luck.
- Thanks, bye.
- Bye. sa vi och sedan var han borta. Alltså hade vi hela lägenheten för oss själva, vad skulle vi göra?
Så där här har ni del 12. Vad ska hända på Amandas och Harrys dejt? Och vad ska Louis och Katie göra nu när de är själva?
Förlåt att jag inte har lagt upp delen men vi har gäster här så jag har inte haft tid och så har jag varit i stockholm några gången så jag har inte kunnat. Sorry, men här har ni en del och jag hoppas ni gillar den. Kommentera gärna och säg vad ni tycker.
Kramisar Olivia <3
 
 
 
0 kommentarer