VMA Galan 2012

One Direction var ju med i VMA Galan i torsdags natt kl. 01.30 och där uppträde de med låten One Thing och de var gryma. Men det var inte det ända dom kom dit för, de var också nominerade i 2 st tävlingar (eller vad man säger) och de vann dom, 2 priser för Best Pop Video (populäraste videon), Best New Artist och Mest Shareworthy Video ;) Grattis Killar <3 Love You <3
Jag vet inte om ni röstade på killarna men det gjorde jag säkert 10 gånger minst <3
Här är en bild på killarna när de var på galan som jag har gjort <3 Blev rätt nöjd faktiskt ;)
Sen så kommer jag oxå ihåg att Chris Brown vann för den Best Male Video med låten Turn Up The Music, Nicki Minja för Best Famale Video med låten Starship och att Video Of The Year vann Rihanna ft. Calvin Harris med låten We Found Love och många fler vann oxå såklart men orkar inte skriva upp alla och de som jag skrev var mina favoriter ;)
 
Ska nog sova nu så godnatt...
Ps. Jag hoppas att kapitlet kommer ut snart men jag vet inte riktigt hur det ska bli och jag vill att ni svarar på min fråga, kan ni göra det.. snälla :) Och frågan är:
Ska jag dra ut på tiden av studenten alltså göra den i 3 delar eller att jag bara gör en till?
Snälla svara då skulle ni vara hur söta, gryma och schyssta som helst och de skulle bli lättare för mig att skriva och de kanske kommer ut ett kapitel snabbare då <3 Tack i för hand ;) Ds.
 
0 kommentarer