Nytt Kapitel?

Hejsan! Jag ville bara säga att jag vet inte när nästa kapitel kommer ut för jag har varit sjuk i veckan och har inte haft någon insperation alls för att skriva eller något.. Det beror en viss del på att jag inte fått så många kommentarer som jag skrev ville jag helst ha 8 men jag har inte fått det vilket också har gjort att jag inte har haft lust :( Jag menar inte att vara taskig eller att ni är tvingade att kommentera till varje kapitel men man får liksom en kick (typ) om man får kommentarer och då skriver jag i alla fall mer :) Jag hoppas ni förstår :) Men jag ska försöka skriva så att ett kapitel kommer ut imorgon men vi får see :)
Kramisar Olivia :)
5 kommentarer
Någon som vill ha ett kapitel och du (O) vet vem det är

Snälla alla som läser kommentera så att vi får ett kapitel!!!!! Vill ha mer precis som ni, så ta några sekunder från ditt liv och skriv vad som helst :) tack och hej

Lisa

Hej bara så du vet går jag in på din blogg varje dag för att kolla om det har kommit ett nytt kapitel. Ska börja kommentera ! Förresten din Novell är superbra!!!!!!!!!

Svar: Tack det betyder mycket <3
Olivia

one direction novell

åh va snällt! detsamma!
gör du länkbyten så kan vi görna göra? :D

Svar: Ja det gör jag :)
Olivia

Hanna

Jag älskar din novell! Jag vill har mer haha!

Svar: Tack! Det kommer förhoppningsvis imorgon :)
Olivia

one direction novell

hihi, ny del ute nu! hoppas du gillar den då, Olivia! kram!